|
|
लमही–तुल्सीपुर सडकखण्ड, भालुवाङ–भाडण्डा–रोल्पा सडकखण्ड, सिद्धार्थ राजमार्गको आर्यभन्ज्याङ–राम्दी खण्ड र अरनिको राजमार्गको सूर्यविनायक–दोलालघाट खण्ड रहेको बिभागले जनाएको छ ।
यी सडकलाई विभागले ‘ब्ल्याक स्पट’ मानेको विभागको सडक तथा ट्राफिक इकाइका इन्जिनियर विवेक पाण्डेले बताए । सडक डिभिजन कार्यालयको माग र निर्माण सम्पन्न भएका तर दुर्घटना दोहोरिरहने सडकखण्डलाई छनोट गरेर विभागले अध्ययन गरेको हो । ‘यसरी गरिएको अध्ययनमा उल्लेखित चार सडकखण्ड सबैभन्दा बढी दुर्घटना हुनेमा परेका हुन्,’ इन्जिनियर पाण्डेले भने ।
के हो ‘ब्ल्याक स्पट’ ?
सडकमा धेरै दुर्घटना हुने ठाउँलाई इन्जिनियरिङ भाषामा ‘ब्ल्याक स्पट’ भनिन्छ । यस्तो स्थानमा दुर्घटनाका कारण र न्यूनीकरण गर्नका लागि गरिने अध्ययनलाई भने ‘ब्ल्याक स्पट आइडेन्टिफिकेसन’ भनिन्छ । यस्तो अध्ययनमा दुर्घटना हुने सम्भावित कारण पत्ता लगाउने र हुन सक्ने दुर्घटनालाई न्यूनीकरण गर्न अपनाउनुपर्ने मापनहरू सिफारिस गर्ने गरिन्छ ।
अध्ययनबाट आएका सुझाबलाई दुर्घटना न्यूनीकरणका लागि कार्यान्वयन गर्ने योजना रहेको सडक विभागका सहप्रवक्ता लक्ष्मीदत्त भट्टले बताए । त्यस्तै, ब्ल्याक स्पटमा पर्नेमध्येको एक आर्यभञ्ज्याङ–राम्दी सडकखण्डलाई हेर्ने डिभिजन सडक कार्यालय तानसेन, पाल्पाका प्रमुख सुजन अधिकारीले सडक अधिक घुमाउरो ९टर्निङ० भएको हुँदा दुर्घटनामा पर्ने गरेको जानकारी दिए ।
तर, पछिल्लो दुई वर्षमा धेरै सुधार गरिसकेको डिभिजन कार्यालयको दाबी छ । ‘सडकको छेउतिर प्यारापिट वाल लगाइएको छ, रातको समयमा सडक टल्कने व्यवस्था गरी दुर्घटना न्यूनीकरणको उपाय अवलम्बन गरिएको छ,’ उनले भने ।
यसकारण हुन्छ यी सडकखण्डमा बढी दुर्घटना
सार्प बेन्डिङ: यी सडकखण्डमा सवारीसाधन घुमाउन सक्ने गरी बाटोको नक्सांकन गरिएको छैन । प्राविधिक क्षमताले थेग्न सक्नेभन्दा पनि सीधै घुमाउरो सडक निर्माण गर्दा बढी दुर्घटना हुने गरेको छ । दाङखबरबाट
साँघुरा सडक: सडकको चौडाइ कम हुँदा पनि दुर्घटना भएको ‘ब्ल्याक स्पट आइडेन्टिफिकेसन’ अध्ययनले देखाएको छ । जहाँ सडक साँघुरो छ, त्यहीँ बढी दुर्घटना भएको अध्ययनले देखाएको छ । अर्को दिशाबाट आइरहेको सवारीसाधन देख्न नसक्नाले पनि दुर्घटना भइरहेका छन् ।
उच्च गति: ब्ल्याक स्पट पहिचान गरिएका सडकमा सवारीको उच्च गतिको कारण पनि दुर्घटना भएको पाइएको छ । सवारीसाधन चालकको नियन्त्रणबाहिर रहँदा दुर्घटना हुने देखिएको छ ।
ट्राफिक संकेत र ‘रोड मार्किङ’ नहुनु स् सडक विभागले गरेको अध्ययनले बढी दुर्घटना हुने स्थानमा ट्राफिक संकेत र ‘रोड मार्किङ’को अभावलाई पनि महत्वपूर्ण कारण मानिएको छ । दाङखबरबाट
Post a Comment